Thursday, December 16, 2010

My Biodata

Hari tu Lea Isnawi ada tag sy lam blog dia. Lupa plak nak tulis.
Dah Lea bercakap2 pasal biodata, aku pun tringat zaman aku.
Slalu sgt suka suruh org tulis, kalo hilang je kena tulis baru..huhu
Rasanya ada lg kot 1 buku yg ada lam simpanan aku, tp lam kotak lah.
Kalo cikgu sandaran dah abis kontrak, mesti nk mintak autograf..lwk tol
cmtu leh r jd cikgu sandaran, ada gaya artis sket..huahua

~My Biodata~
Nama: Fatin Athirah bt A. Wahab
Umur : baru nak masuk 22 tahun
Alamat: No24 Jalan Merbau 1, Taman Merbau, Tikam Batu
08000 Sungai Petani, Kedah (ada org dok tmn merbau gak dak??)
tetap nak ngaku org penang sbb dah 19 taun dok sana..lalala
Hobi : Makan, Tidoq, tgk cte korea
Makanan kegemaran : semua yg mak aku masak, laksa penang, pasemboq
Minuman kegemaran : jus magga (clas tak??haha..kalo dulu mesti tulis air zam-zam)
Tarikh Lahir : 19-12-1988 (dh dekat ni, so bleh prepare hadiah ye..)

Tempat Lahir : Sungai Petani, Kedah (skrg kembali ke tempat asal)

Apa lagi ni nak tulis???
Status: student - not available
Tempat belajar : SKPK, SKPB, SMKANT, KMK, USMKK
Idola : ayah sy dan Nabi Muhammad SAW
Cita : dulu-dulu : doktor, arkitek, saintis etc selain cikgu (tak ingat dah)
sekarang : saintist yg berjaya + beriman (ada gak lam senarai kecik2 dulu)

tu jela kot...aku taktau dah nak merapu apa, heh
nak tau lagi boleh tanya yep

p/s: rindu la zaman kanak-kanak.kawan2 pun ntah kemana.

2 comments:

DarkArtz said...

isnawi wei, bukan asnawi.......
marah si lia tu kang.......
hahaha.......

Fatin Athirah said...

yeke??nak kat edit cpt2 ni..tq tgtau