Wednesday, December 15, 2010

Insomnia ke??

Jam dah pukul 12, sy nak tido tapi tak dapat melelapkan mata
Tak tahu hati dan otak fikirkan apa
Entah napa sekarang banyak je yg nak tulis
Tapi malas nak update blog.

Hari ni hari ke-5 aku stay kat hostel sedangkan orang len masih bercuti
Nak tak nak, FYP perlu disiapkan segera
takut tak jadi, merana kemudian hari.
Bila dah sebulan lebih tak masuk lab, semua jadi huru hara tadi.
Nak buat apa pun tak tau, radas kat mana pun lupa habis.
Bercuti sakan kot, sampai lupa habis semua.

Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar buat masa sekarang.
Aku harapkan aku dapat keputusan yg cemerlang kali ni.
Cita-cita aku nak sambung master
Namun semuanya tak semudah yg aku sangka.
Moga urusanku dipermudahkan agar aku dapat kecapi cita-cita.

Syg, nampaknya lambat lg la kita makan nasik minyak.
Maaf ye..

Moga aku dapat tido nyenyak.
Sekian.

No comments: