Thursday, December 16, 2010

I'm waiting for you

Orang laen masih lagi bercuti tapi dah ada kat hostel
Terasa tak puas lagi bercuti...
Bersabar wahai hati...pasni leh cuti panjang2 kalo maw

Cuti yang singkat, bf lak praktikal, so tak sempat pun nak bersua
Oleh kerana kesibukkan masing2, sempat berjumpa sekali ja
Takpela..sekali pun dapat lepas rindu..

Destinasi kitorg : Queensbay, dah berkurun kot tak p
disebabkan tak dak kenderaan hari tu, terpaksa naik bus,
Kalo dapat rapid takpa la gak, ni bus UTC yg dah uzur..sabar jela
bila dah sampai sana, dh tngahari pun..
Pas lunch kitorang tgk Ngangkung.....mmg ketawa terbahak gak la
tapi kenapa Sam bwak wtak dengan mulut n sora dia cmtu??tak best la
Tapi suka Azad(betoi ka nama dia??), dia tu mmg lawak abis la
Mmg mamak penang betoi..haha
Pas tgk wayang jalan2 cari pasal,
Ada terjumpa 1 kedai jam ni, cantik sgt2...jam dinding
Ada macam2 saiz and bentuk, corak xyah cakap la..mmg semua cantik
Kalo yg mahal siap ada decorate utk wall lg..
Wahh....nak2 tapi kalo setakat kat bilik hostel ni x payah la kan??huhu

Niatnya nak lepak pantai dulu b4 balik
Tak pun pekena pasemboq kat padang kota
Tapi keadaan tak mengizinkan, ujan la plak
Takpa2, nnti kita p nek reta leh p mrata sket naa..

Sampai kat kwsn rumah kol 7.30 mlm, mmg dh gelap gelita tym tu
Mmg la takut sgt nak naik bukit depan tman tu, dh lampu jalan jarang2
Nak tak nak, aku kena gak lari..Kang org kidnap masuk semak tepi tu free2 ja..
Kwsan rumah aku ni baru gak la, lam 3 taun
Dlu2 masa orang baru dok, slalu cakap nmpak hantu
Yela dah kacau kwsan depa, bukit lak tu..
Sampai je kat umah terbengkalai (no.5) mak aku kol
Tanya katna dah, pastu cakap 'tak takut ka??orang slalu nmpk macam2 tau tym magrib'
Aku pun teriak lal cakap makkk!!!!!!!!!!!!Terus mak aku letak phone
dgn tak berlengah lagi aku pun bukak langkah lari selaju mungkin..
kat2 16 bijik umah gak aku lari..sampai je umah sebelah aku benti sbb rumah dia cerah
rumah len semua gelap, tgk2 pakcik sebelah tecongok dpn pagar
agaknya dia nak tgk kot, awat ada org lari...wat malu aku ja
masuk ja lam umah mak aku gelak...cakap dari jauh ag dah dgr bunyi tapak kaki
geram...geram...gerammm...

Semua ni aku anggap pengalaman manis
BUkan slalu jadi
Syg, tengs for the day
For now, i miss u
I'm waiting for u for the day....~

Oh huduhnya..tapi nak boh gak

8 comments:

DarkArtz said...

ohohohooooo.........
takut hantu rupanya.......
ahahahhaaaa.......

Fatin Athirah said...

bukan la takut sgt, tapi sorg2 kat jalan yg gelap..takut la..

norulezd4i4 said...

hahaha..nie klu ada pertandingan lumba lari, sure menang nih.
slalu praktik atin.
keep it up bebeh..hik3..

Fatin Athirah said...

slalu praktik lari ka??haha..
seyes ritu x lth pun..wlhal jarang besukan

AniS SyafiQah Man said...

i'm waiting for u..Sungai petani..haha..mls nk stat prktikal..tp xsabaq nk p dok sp..:P

Fatin Athirah said...

aku tau hg galak nak p sp kan...
tp bkn nk mai umah aku..huh

AniS SyafiQah Man said...

wah2..dah tukaq background..

aku nk pla umah hg..igt nk p time p praktkal t..tp hg xdak..sgan nk p hg xdak..nnt klu hg blk kg gtaula..insyaAllah aku n yati p sn..:)

tenangsudey said...

pasemboq yang paling best kat penang ape ek?