Saturday, May 14, 2011

I'm sorry....

Sejak sy balik umah 4hb lepas sampai harini sy tak jenguk blog sy.
Maknanya dah 10 hari pun....maaf ye kalian~~
Terkejut pulak bila tgk follower makin ramai
Mekaseh yer.....later I visit back ur blog :)

Bukan xnak update, ada ja entry nak tulis tp mslh internet nih
sgt la lembap.....pakai pulak broadband 1 ni haa..jap adik nak jap abg nak, mls la nak gdoh
facebooking pun mls...

Rasa bila dok umah ni takde internet pun takpe
tiap hari ngadap muka mak, bg tok makan
kemas2 rumah tiap hari, memasak what?memasak?eh, biar betol sy pandai masak nih?
Tak lama lg plak anak2 dah nak pulang, bertambah la tanggungjawab..hehe
Sikit hari lagi sibok nak buat hantaran utk majlis pertunangan abg sy plak

One day, my sis and I pegi Subaidah, terasa nak lepak petang2
sambil mendownload video....makaihhhh mmg superb laju!
jari ni haa tak henti2 tekan download
so pasni lg kerap lah nak g Subaidah sbb nak update~ngeeeee

Kay lah,jumpa next entry.
Stay healthy yaa blogger!

p/s: should I go to work or not?Dilema laa...

p/s/s: Subaidah = kedai nasik kandaq..nyummm!

2 comments: