Friday, March 11, 2011

Day-out wif Halida~

Ehem, dah seminggu kuar bru nak update. Lambat betolkan?
Disebabkan kekangan kerja dan internet mcm taik, tak dpt nak update kerap2.
Blog walking pun tekedek2 jadinya...

Minggu lepas mggu yg sgt tension (minggu ni pun)
Bila dapat kuar jalan2 terasa nikmatnya hidoppppp
Tapi bila x dpat shopping rsa hummmm...

Setelah hampir sejam melewaq, bru tringat rupanya tak lunch lg. Naseb baek tak pengsan eden.
Hanya wafer menjadi hidangan. Apa yg sy mkn tu??

Ni haaa yg sy makan. Namanya mocha blended. Sedap! tp muak....

Muka org gembira dpt shopping beratus2...

Ni muka org sedih sbb apa dia nak beli semua tak dak saiz T____T

Nampak tak muka kami dua2?

On da way nak gerak g pantai tgk2 ada kuda. Ehem, tringin la plak..
Berapa??RM3 ja 1 pusingan..murah kan?

Takpe2 pakcik...I'm waiting for my prince charm. Takyah la pegang2 sy..huhu

Lupa pulak namanya apa.Umornya 10 tahun. Ada lg sekor namanya siti, tp x dpt upload plak.

Kanak2 yg hepy sbb dpt naik kuda..haha

1...set...kadaboOOmmm!!!

Bajet comey kot

Hai, nama sy Fatin. Rumah sy kat blkg ni.Sila la dtg

Ni pulak kwn sy.Namanya Halida. Dia tengah pk nak g umah sy ke tak.

Pemandangan di waktu senja. ^^

Sebab dah lewat nak g pantai, kami singgah makan kat Kedai Tarbus..

Sedap woooo set nasik dia. Lupa lak nama nasik ni. Mehndi kot..(cm slh jer)

Lepas ni, sy nak penuhkan hujung mnggu sy dgn merewang.
Sy nak bertolak ke Kuantan utk Biomed Sympossium.
Sekian, selamat hari Jumaat.

7 comments:

lea said...

bestnya dapat naik kuda

lea said...

bestnya dapat naik kuda

halimatul aznan said...

comeynya hang atin pakai tudung tu. pakai cena shawl tue? hihi

FurBall said...

kuar x ajak..aku sentap!!ahahaha...kt n ko mbik gmbr ngan meriam tuh??

Fatin Athirah said...

lea:pegi je kat dataran mpkb tu.ari khamis jumaat sabtu ada pas asar.

halimatun:cun ka?haha..men belit2 ja..xkn kna wat tutorial kot

Mus:xleh gtau, nnti msti hg nk p photoshoot..hahaha.nnti aku sentap hg x ajak

najwa's said...

acech..lapaq plak nih. (-.-')

Fatin Athirah said...

hoho....aku balik mggu ni.jom kta g makan2 tgk wayang ^^