Wednesday, February 23, 2011

Suka suki bersama Cik Hyda dan rakan2

Ujung minggu lepas sangat lah bosan,
asyik ngadap keja dan ngadap laptop sampai naik penin kepala.
So dicide nak meronda (even tak tau pun nak moranda mana,
korg bg la cadangan.Boleh p next time ka).
Alih2 turun bilik nampak Hyda and the geng tengah berposing.
Kitorng ni mmg pantang tgk kamera, sapa punya pun tak kisah, nak join posing jugak!
Dah dapat beberapa keping gmbr blah la...hehe
Tengs Hyda and the geng!
Nanti dah grad mesti rindu korang.
Uolz havoc!!

Boleh plak kan nak duduk bertingkat2.Kesian kat yg bawah skali tu. :P


Hyda, aku tak larat angkat diri sendiri ka? Gagah kn aku...
Pasni leh masuk bakul angkat sendiri la!


Ni Hyda dan kawan2nya..Hyda yg depan skali oke ;)


Friendship never end. Stay strong u guys!

1 comment:

lunarwolf said...

..ahahahah..terharu kot!!...heart ncik atin dalam2!!!~..;)