Wednesday, February 23, 2011

Masjid Dato' K

Yeay, lepas ni boleh la pegi semayang kat masjid Dato' K or nama masjid ni Masjid Al-Khalidah. Dulu before siap penah pegi skali, besar..tapi tak secantik bila dah siap. Tahniah diucapkan kepada Dato' Khalid dan Dato' Siti Nurhaliza. Semoga ramai dapat mengimarahkan masjid ni dan diorang dapat keberkatan...dan pahala. Semoga dengan keberkatan tu, Siti cepat2 dikurniakan zuriat.






Masa tengok dulu jalan nak masuk ni memang lah sangat sempit, yelah dah kawasan bendang. Sapa nak p buat jalan besaq2, bukan nak masuk lori kontena pun kan...
Tapi tengok jalan ni mcm dah dibesarkan ja.
Cam tak sabar plak nak p tengok, balik nnti mesti p smyg sana!
Rugi x dapat p masa majlis perasmian ritu, siap Sultan Kedah lg rasmikan.
Kalo rezeki leh jumpa Sultan n Siti dari jarak dekat..huhu (tak perlu kot).
Apa2 sy doakan moga hidup mereka diberkati Allah dgn terbinanya masjid utk org ramai ini.

Amin~

4 comments:

lea said...

Diorg ke yg bina masjid neh?

Fatin Athirah said...

mesti la pekerja dia yg bina..haha
tp masjid ni kira depa 2 la yg keluarkan duit..semua ats nama depa
sbb tu msjid tu pun nama al-khalidiah
kn nama dato k

DarkArtz said...

huhuhu.......
kaya betul.......
tapi alhamdulillah la gak sebab kaya dia gunakan untuk pembinaan masjid......

Fatin Athirah said...

tula kan...bagus jugak byk duit
gunakan di jalan yg betol