Thursday, January 20, 2011

HappyThaipusam

Aci tak letak gambar ni?hahaha..
kan dia Indian, (eh, Indian agama apa ntah?lupa lak..)
ntah2 dia kristian kan, biar la..nak letak jugak sebab dia hensem sgt
hensem yg innocent..leh la ek?

Nak ucapkan Selamat Hari Taipusam kepada yg menyambut
Rini Kelantan tak cuti pun, class pg petang...terbaekk rrr~
Tapi bagus classmate Indian sy, lecturer bg cuti tp dia xnak.

Erk, sebenarnya nak cakap sket pasai diorang(penganut Hindu, ingt plak?) ni
So far rasanya Indian antara yg mengamalkan budaya ekstrim
maksud sy yang jalan2 atas api, cucuk sana..
eeuuww....tak sakit ka?ngeri siot weh tgk cmtu, siap masuk discovery dah

scary3....utk ape diorng ni cucuk eh?
Setelah di google..baru la aku tau, dah 23 taun pun
Hari Taipusam ni hari utk melunaskan segala nazar diorang n
menebus dosa atas kesilapan diorang selama ni.
Kira makin byk cucuk2 makin byk la dosa terhapus, kot.
Ada jugak yg jalan atas kasut paku, sangkut mata kail kat blkg pastu
sangkut buah limau nipis. Ouchh!!pedih tu wei..
Selain tu diorang jugak bawak kavadi (apa tu??p google skrg, cpt!)

Apa2 pun sama2 kita menghormati agama dan budaya orang laen. =)

p/s: waiting for malam kebudayaan india esok. ;)

2 comments: