Tuesday, August 31, 2010

Me Patricia

Pagi ni sy bangun, sy tengok teman sekatil sy semacam kotor. Berbelang dan berbintik hitam sana sini.
Oh ya, lupa plak nak kenalkan. Nama dia Patricia, perempuan tau (bukan mahram mana leh tido sekatil) dan dia sangat comel dan pinkish. Dah dua tahun kami bersama. Tahun ni tahun ke-3. Bahagian yang paling sy suka kat Patricia ni adalah perutnya sebab perut dia memberi pelukan kasih sayang buat sy.*wink*

Bebalik semula hal tadi. Disebabkan dah lama sy x bermesra dengan dia (sebab BB simpan hampir 3 bulan) kami pun mandi bersama. Eh, sy mandikan dia la....
Selepas salutkan badan dia ngn sabun baby Johnson's (baru kulit lembut gebu), sy pun mula menyental. Dah sental belakang badan dia, gosok2 pulak ketiak dan pusat. Dia nampak hepi ja dengan senyuman lebarnya. Sentiasa Ikhlas. Dan sy akhiri dengan menggosok bahagian kaki ke bawah.
Wahhhh.......sekarang dia dah nampak berseri-seri. Macam ni baru la leh peluk sepanjang masa.

Kepada Patricia,
Kepada awak sy luahkan sedih gembira hati sy. Hanya awak yg memahami susah senang sy. Saya harap awak setia. I heart U.
=D

7 comments:

~tukangmasak~ said...

BB dipaksa simpan...
tade pilihan~
ahahahhaha...
^^

Cik Gojez said...

yela3...dipaksa =P

DarkArtz said...

cemana kau leh tau dia jantan ke betina??
aku tengok cam jantan je.......
sebab tak pakai baju.......

Ct SoLeHa said...

hehe..btui ke betina??hehe..
tolong cucikan hello kitty ksol..dah lama xbasuh..sbb dia besaq cam budak 4thn..dan kalo kena air berat cam budak 6thn..xlarat giler mau basuh selalu..huhu

Amalina E Azmi said...

mana rambut pelesu patricia yang? hak2

Cik Gojez said...

ahaha..dak artz..dh aku yg bela aku tau la..bju dia kaler pink gak..
kak sol, lepas bilas x berat mana pun.letak lam blk sehari ja dh kering.
amen, dia ada rmbut ka??

Amalina E Azmi said...

xda la..tp bg la dia pkai rmbut palsu..sian dia botak...klo Patricia ada rmbut, ayu la sket :P