Monday, August 23, 2010

Ada bau la...

12 Ramadan 1431H

Gendang gendut tali kecapi
Kenyang perut suka hati
lalalal~~~

Akhirnya misi nak memasak tercapai gak bulan ramadan ni.
Pukul 7 ptg baru mula masak.hebat x?
orang dah azan leh lg masak 2 hidangan..huhu

Menu hari ini : Sardin, telur dada, sotong masak tatau..hehe
Menu esok : Sardin, telur dadar, sambal ikan bilis, sayur campur
Menu lusa : Tomyam mungkin, telor dadar lg

Wah3..berturut2 masak plak.*excited*
dah boleh masak macam2 menu sekarang.
Nak kata kenyang sgt x, tapi penuh la perut
Yang penting puas hati walaupun sardin n telur dadar menu wajib.

................................................

Nak cerita pasal proposal presentation
Lain kepala, lain yg dipikirkan
Supervisor cakap x yah, examiner cakap penting
Abih salah sapa?
SAYA jugak.......
Bila nak mula lab work, supervisor cakap x leh laki
Jumpa coordiantor, dia cakap sy kena la bedikari, 'Push sket supervisor tu'
Abih tu salah siapa ni??
SAYA lgi...
Pening tol la ngan kerenah orang macam2.
Terasa DOWN seketika.
Nampaknya lepas ni kena buat semua sendiri,
sebab kan SAYA yg nak GRADE
Bukan supervisor ke coordiantor ke.....hummmmmm

Sesapa tlg bagg nasihat dan tunjuk ajar sket..

2 comments:

~tukangmasak~ said...

nahhh!!!
amik ni NASIHAT dan TUNJUK AJAR...
xcukup nanti aku tambah...

Cik Gojez said...

mekaseh la tukangmsak bg sy resepi secukup rasa!