Friday, June 25, 2010

Gadis Melayu

Last week p tgk wayang ngn adik kat village mall

x sangka plak ari tu ada audition Gadis Melayu

tiba2 rasa teruja...macam nak masuk pun ada

dulu mmg banyak cakap, suka debate

tp skrg dh mls, kalo org bls kali ke2, trus stop

malas dh nak cakap,maka x jadi la nak masuk

yang masuk sumer pun bju kurung begaya gila ngn mekup tebal

aku sekadar bedak polos ngan suar kecik lak tu..huhu

ondaway nk p panggung, atas eskelator

tgk ja judges, ada Zed Zaidi!!!

aleh2 dia senyum lebar sambil angkat kening

warghhh.....xtau nk gtau cmna perasaan time tu

syok, perasan sumer adalah

maka aku pun membalas dgn senyuman lebar yg menampakkan besi2 aku ni..

aku story kat membe2, diaorg ckp aku tolak peluang dpn mata

ingtkan peluang masok petandingan tu, upanya Zed Zaidi

xde maknanya dia nk kat aku..artis besa la wat cmtu, kn?

Tapi terasa cm rugi plak x try hari tu..huhu


1 comment:

Amalina E Azmi said...

ala..napa x blk p tukaq baju kurung cek? hehe btw if hg masok gadis melayu, ak jd penyokong setia hg bawa bannder segala...wawawa ^^