Saturday, May 29, 2010

Ku terima segalanya...

Dah habis pun minggu ketiga LI
Banyak jugak benda yg tau tp x banyak pengalaman sbb x byk yg leh buat.

Mulanya cakap buat projek.dh masuk mggu ke-3 kena wat rotation lak kat klinikal lab..
Humm.....bukannya nak jd LMT ka keja kat klinikal ka...mmg la ada blajar sumer subjek tu
tp x dak la blajar mesin2 tu..xtau la nak ckp cmna.Kalo ada sampel tu ok la jugak.
Boleh la run, tp keja jap ja sbb yg lama mesin yg buat. Tapi bila x dak keja jd semacam,melengung ja..
Kang ketua lab kta aku pemalas lak..Dh la kena tocer..
Pn, sy bukan fast thinker,fast learner..sy budak bru blajar Pn.Maafkan sy.

Minggu depan cytogenetic lab pulak.Harap okey la.Payah sket la bila tiap2 mggu tukar lab, then kena bkenalan lg...jd kekok la...tp nak buat cmna..kena la terima..
Saya hrap sy lebih tabah menghadapi dugaan hidup utk masa depan nnti..

1 comment:

hanisah said...

bagos gak kot atin dh wat routine..
sbb nnti 4th year xde laa xtau pape cam kami..
huhu...