Wednesday, February 10, 2010

Perit terbalas

Bosanya hari ni sbb xdak clas..patutnya rini full
aku lagi suka ada clas dari bosan cmni
xtau nk wape n asyik tdo je...
Sakit perut menjadi-jadi..nk stady pun dh xdak mud
tp esok ada test..cne ni??!
aku pun decide utkk g men badminton kat court
xnak lyn sgt sakit ni..lg pun leh hilangkan bosan
jarang bepeluh..
wahh..serenoknya main...
puas rasa bila bepeluh sakan
puas dapat melompat berlari
then layan angin petang yg sangat sepoi
sambil tengok keta besesak nak balik
kalo aku jd diorang,mungkin aku balik lmbat sket
sesak yang amat jalan kat cni
buat aku panas n geram menunggu
sistem jalan yg x sistematik
bila la kelantan nk maju...ish
belum pun sampai bilik dh nmpk seseorang tu
terus spoil mud ak
em.abaikan.
pasni boleh la mandi n tdo
ZzzzzZZzzzz  =)

No comments: