Wednesday, August 21, 2013

Nak kulit gebu? Cubalah wonderglow!

Assalamualaikum w.b.t

Kecantikan lahiran bukanlah kecantikan hakiki.
Namun adalah fitrah manusia utk kelihatan cantik.
Namun jgn menidakkan ketentuan Tuhan sehingga obses kecantikan duniawi semata-mata.
Mari kita cantikkan luaran dan dalaman. Itulah yg sebaiknya.

Di sini sy nak promote skincare wonderglow. Yes, sy mmg pakai produk ni.
Setelah mengkaji apakah ramuan etc dan berpuas hati dgn kesannya, sy yakin produk ni.
Maka kebaikan haruslah dikongsi bersama. Tak gitu?


Set wonderglow : day cream, night cream and cleanser



Melaleuca Alternifolia, Ganoderma Lucidum, Hamamelis Virginiana dan Glutathione adalah bahan aktif dalam produk ini. Herbamenjadi pilihan produk ini. Berikut sy senaraikan fungsinya:

Melaleuca Alternifoliasejenis pokok teh atau lebih dikenali sebagai pokok gelam. Minyak yang didapati dari ranting dan daunnya mengandungi unsur antiseptik yang sangat berkesan.Ia boleh digunakan untuk merawat luka dan merawat masalah kulit. Oleh itu amat berkesan untuk menghilangkan jerawat.

Ganoderma Lucidum - sejenis cendawan yg mempunyai kebaikan kpd sistem kulit. Juga bertindak sebagai antiseptik, membunuh kuman (punca jerawat) atau kulat dan menjadikan kulit bebas dari sbrg cela.

Hamamelis Virginiana - sejenis pokok yg dikenali sebagai witch hazel bertindak meratakantona tak sekata, mengecilkan liang roma, menghalang pertumbuhan jerawat dan melegakan kulit yg bermasalah (gatal). Dipercayai juga dapat melindung kulit dari sinar UV. (Ala2 SPF gitu, kini kulit putih dan tiada jerawat. yeay!)  

Glutathione - sejenis antioksidan yg banyak digunakan untuk mencerahkan kulit (terdapat juga dalam supplemen minuman) dimana kesanya lebih baik dan lebih cepat berbanding vitamin C dan E!


So kakak2, adik2, makcik2 tunggu apa lagi? Untuk dapatkan kulit yg cantik, gebu dan cerah gunalah wonderglow tanpa was2. Untuk kecerahan berganda gunakan sekali Wondershine drinking supplement dimana ia mengandungi glutathione + marine cologen. Gabungan ini pasti memberikan hasil yg memberangsangkan!


NI senarai harga barang:
i) wonderglow silver set - RM100
ii) wonderglow gold set - RM120
iii) wondershine supplement - RM150
iv) wondergel cleansing - RM50

Apa beza silver set dan gold set? Utk permulaan kita cadangkan silver set dimana kandungnya lebih rendah, sebab kulit tak biasa lagi dgn ingredient. Gold set ada extra vit C untuk maintain kulit cantik. Tapi kalau ada yg tak sabar nak pakai gold set terus pun boleh. Wondergel cleanser ada la cleanser dalam bentuk gel dimana kandungan ada extra vit C dan kologen ( lebih bagus berbanding sabun ketul dalam setiap set)
Lastly minumlah wondershine utk kulit yg lebih cantik dan cerah serta rambut dan kuku yg sihat. Dengan setiap pembelian percuma shishiedo mask (menghilangkan bintik hitam/jeragat). *slagi stok masih ada

Untuk tempahan boleh whatsapp/sms/wechat ke 017-4804140.





No comments: