Monday, April 8, 2013

You and Them



Bersama mu aku bahagia
Pada renungan matamu aku lemah
Dipelukanmu aku cair
Bait katamu menghidupkan aku

Bersama mereka aku bahagia
Pada renungan mata mereka aku kuat
Dipelukan mereka aku tabah
Bait kata mereka mengeraskan aku


They said I look strong
Strong enough to be an iron lady
They said I look weak deep inside
Too weak that I become lonely and fragile
It’s what they said but only Allah know what’s inside
And I wish they can feel the same too
Cause I'm tired pretending strong

But thank you to you and them for being here with me
I love all of you.

p/s: Alhamdulillah dah dapat rumah area Sg. Nibong. Yeay! Nanti jemput datang house warming ittew yep! Kenapa sewa rumah kat Penang? Sebab tunang sy dah transfer ke Georgetown. So after we married we will stay at Penang. Jadi org pulau la pulak....ngeeeee~

1 comment:

Anonymous said...

Alhamdulillah~~

Tahniah! wat la open house! nak aten masak..=)


Semoga dipermudahkan segala urusan seterusnya ya sahabatku~