Wednesday, February 16, 2011

@Cuti-cuti Cinta:I miss him

Semalam ramai pulak yg jemput ke majlis perkahwinan diorang kat facebook.
Kebanyakkannya senior sekolah, setahun atas dari sy.
Tak sangka dulu zaman skolah bergedik sana sini.
Yang perempuanya nampak tak matang,
Laki pula lagi laaaa tak matang..hehe]
Tup tup jemput kawen dah.
Mungkin umor 24 tahun paling sesuai nak mendirikan rumah tangga kot.
Trasa cam nak kawen jugak ja bila dah ramai sampai seru.
Kira terkena tempias la.

Apa2 pun kena grad dulu baru boleh fikir pasal kawen.
Kawen ni bukan hal main2.
Selain nak mengelakkan maksiat, kena matang dan sedar tanggungjawab yg akan dipikul.
Takut bila dah bahtera bergolak, perpisahan yg menanti.
Tak sapa mahukan perpisahan kan?
Kenalah bersedia dari segi fizikal dan mental.

Satu hari nnti pasti tiba saat sy pula.
Moga semuanya berjalan dengan lancar.
Diberkati Tuhan dan kekal selamanya.

Tahniah diucapkan kepada Rozaika, Aliff dan Danial dengan pasangan masing2
yg akan melangsungkan perkahwinan pada bulan depan.
Moga bahagia ke anak cucu. :)

Sy rindu syg sy.Jarang2 dpt ketemu.
PJJ lah katakan.
Pizza bring us together~


I heart you!

2 comments:

lea said...

kawen la cepat2 atin..haha

Fatin Athirah said...

duit tak dak cmna nak kaiwn lea..