Saturday, October 9, 2010

Ini yang duka



Sejak dua menjak ni rasa cam makin sensitif but easily get annoying with people around me.
Oh, sesiapa yg dekat dgn sy x yah la risau.
Kalau x buat apa2 sy oke je.

Tapi korang penah rasa tak cam org disekeliling korang cm x suka korang?
Kalo org bisik2 terasa cm ngutuk korng??
Ka sy ni yg sensitip sgt?Pikir buruk memanjang?

Cane plak kalo korang terasa ngan kawan rapat korng?
Nak ditegur salah, tak tegor geram.
Bak ditelan mati mak, diluah mati bapak.
Akhirnya simpan dalam hati, ngadu pada yg Esa.
Lebih tenang rasanya.

Cane lak ngan kawan rapat korang yg slalu bersama korang,
tiba2 cam hangin kat korng?
Cuba utk mengelak dari berjumpa, dah xde nak sembang2.
Tapi ntah2 dia sibok byk keja kot kn??
Takpelah..hanya Tuhan yg tahu.

Sy pun malas nak ambik hal dah.
Awak buat apa awak suka dan sy buat apa yg sy suka.
Kalo perlu sy, text je...kalo boleh sy tlg.
Janji kerja siap dan tak ganggu awak.
Ok?

Peace no War.

2 comments:

hanisah said...

hee..knapekah?

Cik Gojez said...

hehe...adalah =P
xde pape pun..biasa la hidup berkawan.ada pasang surutnya kn??