Monday, August 9, 2010

Selamat Jalan Uncle


Sabtu yang lalu, uncle saya dah slamat pun betolak ke Mekah atas urusan kerja. Katanya nak wat ketapi dari Madinah ke Mekah (sy pun x bape sure) sbb uncle sy ni keja ngan KTMB. Boleh la wat umrah selalu. Yang kesianya auntie sy x leh ikut lagi sebab nak tgk keadaan kat sana dulu. Kalo jadi berangkat lah auntie ngn anak bongsu dia hujung taun ni (wahh..bestnye). Anak-anak laki tinggal je kat sni..hakhak. Dua2 sekolah lg (menegah dah) kat Maahad kat kelantan. Cian diorang....sy pun dah x lama kat Kelantan ni, so x dapat nak membantu..hikhik. Saya doakan yang terbaik untuk uncle saya. Moga baik2 saja di sana dan dapat selesaikan kerjanya dengan jayanya. Kalo betul siap mesti bangga kan sbb dapat berjasa kat ramai orang. Mudah-mudahan....Amen.

P/s: Leh la dpt tiket free g wat umrah..Tapi kalo nek ketapi dari Malaysia brapa lama la nak sampai. Jenuh kematu punggung dlu..huhu

2 comments:

Amalina E Azmi said...

waahhh sakit punggong...hehe

bye2 uncle..semoga selamat pergi n pulang..selamat berpuasa, selamat hari raya maaf zahir batin..hihi

Cik Gojez said...

huhu..slmt bepuasa amen..