Tuesday, July 27, 2010

Malang yang Tuah

Hari berganti hari, aku makin sibuk
kerja pun makin menimbun gak la
harapnya aku dpt handle dgn baik
jangan tensen sampai otak biol dh la..mintak simpang

Sekarang ni kena wat kerja rutin kat makmal diagnostik
(actually observe je.......pastu tangkap gmbr SOP)
banyak jugak la teknik blaja, tapi x leh byk kalo jd SO/RO nnti..jnuh!

Aku rasa betuah sbb masa LI ritu kena wat kerja rutin
walaupun hampir semua classmate aku ada projek masing2
rasa sedey, xde pengalaman, xtau pape semua ada
tapi bila masuk makmal diagnostik byk dh yang aku tau
so senang la sket nk paham bila dah kali ke-2

Bila tanya2, tgk2 kwn2 diorang ramai gak yang aku kenal masa praktikal ritu.
apa lg, terus la besembang sakan, dari td mula 2kekok
Alhamdulillah, semuanya bejalan lebih lancar
dan aku kenal lebih ramai org.
Aku harap semua ni memberi kebaikan utk aku gak.

Semoga masuk lab seterusnya dengan lebih semngat!
dan lebih semngat nak nulis logbook!haha...amen

p/s:Aku besyukur sangat. Baru sedar yang setiap yang terjadi ada hikmahnya. =)

1 comment:

Aina said...

emmmmmm...bgus la