Wednesday, May 12, 2010

Liku-liku kehidupan

Sejak aku balik umah x sempat nk on9
sibok dgn segala macam hal

Hari ini hari ketiga aku praktikal kat
IPPT, Kepala Batas
Before ni excited sangat nk rsa suasana bkerja
tp bila dh masok hari ketiga rsa cm nk STOP right here
rasa bosan, tebeban
macam2 msalah kena selesaikan
projek apa pun xdak, keja apa pun xleh wat
observe, observe, observe
thats all!!
8am to 5pm for 2 months
all that i do is observe
xtau apa yg nak dijadikan pengalaman
Oh Tuhan....tolong daku

Setelah 3 tahun menuntut lam kursus Bioperubatan
aku xtau mana arah tuju aku
molecular biology/technology yang aku buat skrg sgt aku x minat
nampaknya nnti terpaksa beralih arah ke farmasi or biochemistry
at least ada chemistry wlaupun x dak
fizik n math tercinta...
apa la hidup ini...

Adik aku pulak bru masok matrik
nanges teresak2 sumer x kena
1st time dok asrama
tapi aku kesian kt dia
bila dia nanges aku pun nk nanges
Oh Tuhan, Kau tabahkan lah hati adikku..

Aku harap hidup ini ada bahagianya....

3 comments:

Unknown said...

sme la..kul 8-5..
gila laa b0san..
leh mati keb0sanan pasni.. T_T

-me- said...

dorang tak bagi projek ke??
huhu~
sila bertabah ye tin...
yoshhhhhhhh^^

Fatin Athirah said...

nisah...haah mati kebosanan
bb....aku xleh wat keja slagi x dpt kelulusan itam putih..so sad.
dr lim pun wat derkk ja